Tuesday 6 September 2011

Mukadimah...

Salam & Salute Semua..


I have been wishing to create my own blog.. since terasa diri ini sangat-sangat ketinggalan, when it comes to part blog memblog ni. And when I have got to know my 12 years old cousin pun ada blog sendirik! Tak leh jadi nie.. So nak menjadi part of the blogger statistic, here I am. Dah ketinggalan mak ni...org lain dah beribu-riban follower.. Ko baru nak terhegeh-hegeh. X pe lah dari takde kan.. Ko ada?


Tapi aku nk blog memblog ni pun aku mintak izin laki dulu.. Ya lah...kang cerita benda sensitip kang..susah lak kan...


My blog will be all rojak.. Coz I want to make my blog as a place for my luahan rasa. Makna nya suka hati aku la kan nak tulis apa.. he he


But I wont talk much about politics/religion.. tak reti pon nak menceceh part2 tu.. Aku lagi suka menceceh pasal diri sendirik.. Sbb most of people said my life is sort of interesting...ada je kejadian...
kejadian kelakar, akward moment, kejadian pelik..cerita peliks tapi benar..banyak lah!just that aku tak penah merekod kan secara bertulis je..


So here I am now... Hope there are more things to say here later on..




Ciao Bella..


Niggi a.k.a Anura

No comments:

Post a Comment