Wednesday 18 January 2012

Kejadian di 2012..

Salam korang..

2012 it just started... And dah beberapa kejadian terjadi to me..
Firstly, I lost my laptop at home! Gila stresssss... And I still don't have the idea how did it happened? Ada org masuk ke? Masa bila, macam mana? And kenapa I boleh tak sedar. Memang  aku takde jawapan langsung. Kebengongan kejap. Till now tak cakap lagi dengan mama.. Tatut kena bebel.Hu Hu.. But I just see all this as hikmah. Walau pun stress dengan  effort yang aku dah curah kan dalam lappy tu for 1 year, yang at last di sapu habis pencurik! Cis... Hikmah nye, sekarang ni nak pasang grill lak kat umah tu.. dah di koreknya pintu tu untuk masuk.. So skrg ni nak letak grill lak.. or should I put CCTV? (hmm..good idea gak). At least terjawab gak segala kemusykilan camne aku nye laptop tu leh ghaib. 


2nd kejadian, these few days, (in fact since last week) I had something like sakit and berdengung dalam lubang telinga ku. You know when you on higher ground or in the flight, sometimes your ear get stuffed by air,and you can't hear that much. And additional to that, your ear sakit macam perit skit. I had this experience once in 2010, bila asyik turun naik flight during our honeymoon that time.So I had this pain currently. So semalam gi la check what's wrong with my ear. I gi to Dr Lee SS 15, my fav doc. Mula-mula masa dia check, dia kata my ear might have some infections. Terus ngeri, "eee..tatut". She said she saw something whitey inside my ears. So I pun dah scary2.. then dia buat la proses mengeluar kan 'fungus' tu.. Rupa2nya not fungus, tapi cotton bud yang tertinggal dalam telinga aku! Not 1 but 2 ok! Hahahahahahaha..  Tergelak-gelak doc when she saw it... Macam curious macam mana boleh tertinggal dlm telinga .. hehe.. 


So that's about it... and now tengah tak sabar dah nak terbang ke Italy... Viva Italia!


Niggi





No comments:

Post a Comment