Thursday 12 December 2013

Kejadian Babap..

Tiba-tiba teringat kan kejadian agak lawak masa cuti last Wed.

Citernya pasal si kecik ni....masa cuti Sultan Selangor Hari tu.. pegi lah berjalan-jalan bawak my mom nak merasa makan Satay Station...and dah settle semua balik rumah.. then I straight away rushing to the toilet.. hehehe.. then as usual.. si kecik tu.. tgk aku berlari-lari.. dia pon kelam kabut lari sama..cam sama kelam kabut.. tapi dun really know whats going on.. then sama-sama terjah masuk toilet..

 I have tried to close the door.. but dia manage to tarik.. and push the door harder.. (tak lah sekuat mana pon..kederat baby..hehe).. then I pretend to scream and cry...konon-konon tersepit.. he is so shocked.. scream and cry with me.. for 2 seconds! then dia boleh  repeatedly babap  the door and the wall.. non-stop.. marah kan door sebab hurting Ammi? like "Door,  why u hurt my Ammi ji?" sambil pukul-pukul pintu.. That scene was so comel.. and I straight away hugged him and kiss him.. cause now I know.. I  can count on him, and Masya Allah.. makes me so grateful and think at such a young age, he has developed the sense to protect his mom.. and how beautiful this is... Masya Allah..

Then, bila Papa dia balik.. I have told the story, then Papa nak test dia.. konon babap la Ammi ni.. dia tengok je.. then terus dia cam babap balik Papa dia..kemudian aku lak test babap Papa dia.. dia tengok je..sengih-sengih.. hahaha.. memang bias sangat anak ku sorang ni.. Ammi loves you Sayang..



Yes Ammi Ji.. I will always be there for you..


No comments:

Post a Comment